Ινδία: “Διαμάντια” στα ηλεκτρονικά απόβλητα
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Περίπου 50.000 άνθρωποι, πολλοί από τους οποίους είναι παιδιά, ξοδεύουν ώρες για την ανάκτηση χρυσού, χαλκού και πλατίνας από ηλεκτρονικές συσκευές στη μεγαλύτερη χωματερή ηλεκτρονικών αποβλήτων στην Ινδία.
Πιο συγκεκριμένα, η ταχεία οικονομική ανάπτυξη της Ινδίας οδήγησε σε σημαντική αύξηση της παραγωγής στερεών αποβλήτων στα αστικά κέντρα. Μόνο οι αστικές περιοχές στην Ινδία παράγουν πάνω από 100.000 τόνους στερεών αποβλήτων ημερησίως, περισσότερους από τη συνολική ημερήσια παραγωγή αποβλήτων σε πολλές χώρες.
Μεγάλες μητροπόλεις όπως το Μουμπάι και το Δελχί παράγουν περίπου 9.000 και 8.300 τόνους την ημέρα, αντίστοιχα.
Λόγω της συνεχιζόμενης ταχείας οικονομικής ανάπτυξης, οι ινδικές πόλεις αναμένεται να ενισχύσουν τα καταναλωτικά τους πρότυπα. Ωστόσο, η κατά κεφαλήν παραγωγή αποβλήτων στην Ινδία παραμένει σημαντικά χαμηλότερη σε σύγκριση με εκείνη του δυτικού κόσμου.
Κατά την εκστρατεία, θα διανεμηθούν κάδοι αποβλήτων μπλε και πράσινου χρώματος σε αυτές τις πόλεις, σε μια πρωτοβουλία ευαισθητοποίησης του κοινού. Στους μπλε κάδους θα συλλέγονται τα ξηρά σκουπίδια και στους πράσινους τα υγρά απόβλητα.
«Έχω την πεποίθηση ότι θα αναπτύξουμε μια κουλτούρα και τα νέα βήματα που θα ακολουθήσουμε για την επίτευξη της καθαριότητας θα συνεχιστούν. Μόνο τότε θα επιτύχουμε το όνειρο του Γκάντι και θα επιτύχουμε το είδος της καθαριότητας που είχε ονειρευτεί», δήλωσε ο Μόντι σε μηνιαίο ραδιοφωνικό πρόγραμμα.
Η κεντρική κυβέρνηση, σε συνεργασία με τις κυβερνήσεις των κρατιδίων και τους εκπροσώπους των δήμων, θα ξεκινήσει την τεράστια εκστρατεία διαχείρισης των αποβλήτων με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Περιβάλλοντος.
Σύμφωνα με τον Μόντι, ακόμα και ένα αποφασισμένο άτομο μπορεί να δημιουργήσει μία επιτυχημένη δημόσια εκστρατεία.
Στο πλαίσιο αυτό, αναφέρθηκε σε μια τέτοια πρωτοβουλία καθαριότητας στην παραλία Βερσόβα στη Βομβάη, που ξεκίνησε από ένα άτομο και κατέληξε στην απομάκρυνση χιλιάδων τόνων αποβλήτων.
«Γι’ αυτό το εξαιρετικό έργο, ο πολίτης Αφρόζ Σαχ έγινε ο πρώτος Ινδός στον οποίο απονεμήθηκε το βραβείο ‘Πρωταθλητής της Γης’ του Προγράμματος των Ηνωμένων Εθνών για το Περιβάλλον (UNEP)», δήλωσε ο πρωθυπουργός.
-
Όλες οι αναζητήσεις των Ελλήνων – Τι ψάχνουμε το πρωί στο Google;
-
Υπερκέρδη για τον τραπεζικό τομέα διεθνώς από τη μεγάλη αύξηση επιτοκίων
-
Η γαλλική αλυσίδα ένδυσης Kiabi θέλει να κάνει είσοδο στην Ελλάδα
-
Πρεσβευτής Ισραήλ στον ΟΗΕ: Όνειδος η έγκριση ψηφίσματος από τη Γενική Συνέλευση για ανθρωπιστική εκεχειρία
-
AP: Συνάντηση κορυφής Σι – Μπάιντεν τον Νοέμβριο
-
Γεραπετρίτης για Μέση Ανατολή: Είμαστε παρόντες και στην αιχμή του δόρατος [vid]
Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/single.php on line 627
Το σχόλιο σας