Τηλεφωνική επικοινωνία με τον υπουργό Άμυνας της Ουκρανίας, Ρουστέμ Ουμέροφ είχε σήμερα ο Νίκος Δένδιας. Όπως ενημέρωσε με ανάρτησή του στο Twitter ο κ. Δένδιας, στη διάρκεια της επικοινωνίας ενημέρωσε τον Ουκρανό ομόλογό του «για τις εξελίξεις στην ευρύτερη περιοχή μας, μετά τις τρομοκρατικές ενέργειες της Χαμάς εναντίον του Ισραήλ».
Από την πλευρά του, ο Ουμέροφ ενημέρωσε τον Δένδια «για τις τελευταίες εξελίξεις στο μέτωπο της Ουκρανίας και είχα την ευκαιρία να του επαναλάβω την προσήλωση της Ελλάδας στις αρχές του Διεθνούς Δικαίου».
-
ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ: Οι σημερινές αποκαλύψεις εκθέτουν περαιτέρω το παρακράτος του Μαξίμου»
-
Λευκός Οίκος: Προειδοποίηση στη Χεζμπολάχ να μην εμπλακεί στη σύγκρουη [vid]
-
Kακοκαιρία: Χαλάζι στα δυτικά και βόρεια – Κύμα 4 μέτρων στο Αιγαίο [vid]
-
Άδωνις: Αριθμός – ρεκόρ στις συντάξεις εκκαθαρίστηκαν μέσα σε έναν μήνα στη Θεσσαλονίκη
-
Επίδομα ακρίβειας: “Κλειδώνει” η καταβολή των 250 ευρώ [vid]
-
Το αντιδυτικό κήρυγμα Νασράλα
