Ανέλαβε την ευθύνη ο Μαρτίνεθ: «Σε εμάς δεν βγήκε τίποτα» [vid]
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Την ευθύνη για την κακή εμφάνιση του Ολυμπιακού και την εντός έδρας ήττα από τον ΠΑΟΚ με 4-2 για την 10η αγωνιστική της Super League ανέλαβε ο Ντιέγκο Μαρτίνεθ.
«Αναλαμβάνω την ευθύνη. Δεν μας βγήκε τίποτα σήμερα. Αντίθετα, στον αντίπαλό μας βγήκαν τα πάντα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Ισπανός τεχνικός των Πειραιωτών στη συνέντευξη Τύπου μετά την ολοκλήρωση της αναμέτρησης με τον Δικέφαλο.
Στη συνέχεια τόνισε ότι οι Ερυθρόλευκοι θα πρέπει να αφήσουν πίσω τους γρήγορα το παιχνίδι με τον ΠΑΟΚ και όσα συνέβησαν στο αποψινό ντέρμπι, καθώς ακολουθεί μια πολύ σημαντική αναμέτρηση με την Γουέστ Χαμ στο Λονδίνο για το Europa League.
Όπως, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά, θα πρέπει άπαντες να κοιτάξουν τα λάθη τους για να μην τα επαναλάβουν στα επόμενα παιχνίδια. «Πρέπει να το ξεπεράσουμε γρήγορα. Να κοιτάξουμε τα λάθη μας για να μην τα επαναλάβουμε. Την Πέμπτη έχουμε ένα πολύ σημαντικό παιχνίδι. Νιώθουμε πληγωμένοι μετά από αυτή τη σκληρή βραδιά, αλλά αυτά τα συναισθήματα πρέπει να τα μετατρέψουμε σε ενέργεια και να αντιμετωπίσουμε ότι έρχεται», ανέφερε ο Ισπανός.
-
Ολυμπιακός ΠΑΟΚ, Λουτσέσκου: «Το παιχνίδι δεν ήταν εύκολο» [vid]
-
Αρκαδία: Οδηγός του ΚΤΕΛ έπαθε ανακοπή – Το λεωφορείο σταμάτησε στο χείλος του γκρεμού
-
Ανθρωπιστική βοήθεια στη Γάζα θα μεταφέρει τη Δευτέρα C -130 της Πολεμικής Αεροπορίας
-
Βαθμολογία superleague: Δείτε πως έχει διαμορφωθεί μετά τη νίκη του ΠΑΟΚ
-
Ποιοι στηρίζουν τους τρομοκράτες της Χαμάς
-
Άντονι Μπλίνκεν στο Ιράκ: Οι ΗΠΑ «εργάζονται σκληρά» για να σταματήσουν την εξάπλωση των συγκρούσεων
Το σχόλιο σας