Στη συνέχεια, ο κωμικός και παρουσιαστής τη ρώτησε να του πει, ποιο είναι το πιο ντροπιαστικό πράγμα που της έχει συμβεί σε συναυλία. Τότε, η Παυλίνα Βουλγαράκη του απάντησε: «Λιποθύμησα από το αλκοόλ. Βγήκαν να τραγουδήσω χωρίς να είμαι έτοιμη ψυχολογικά. Εγώ δεν πίνω καθόλου και κάποιος έξυπνος μου είπε “μια καλή λύση είναι να πιεις ένα ποτάκι”. Εγώ όμως, που είχα αγχωθεί και δεν έχω επαφή με το αλκοόλ ήπια ένα μπουκάλι. Λέω λίγο ακόμα, λίγο ακόμα. Βγαίνω λέω το πρώτο τραγούδι και τέλος. Ήταν πάνω στη σκηνή και από κάτω όλο μου το σόι, γιατί ήταν το πρώτο μου live».
-
«Θέλω να ευχαριστήσω τον Light γιατί με το beef μας…» – Η αποκάλυψη της Σίσσυς Χρηστίδου
-
Θέμις Μπαζάκα: Να κόψουν τα Θρησκευτικά και να ξεκινήσουν την σεξουαλική εκπαίδευση
-
Άντζελα Γκερέκου: Όλη η περιουσία του Τόλη δεσμεύτηκε – Δυσκολευτήκαμε οικονομικά
-
Ο μεγάλος γιος της Μπακοδήμου έκλεισε τα 23 – «Είμαι η πιο περιζήτητη πεθερά της Ελλάδος»
-
Χριστίνα Βίδου: «Ο πατέρας της κόρης μου ήθελε να αποτεφρωθεί και η κόρη μας να πετάξει την τέφρα του»
-
Η αποστομωτική απάντηση της Σ. Κριθαριώτη για τα «καρναβαλικά» φορέματα που επέλεξε η Βανδή
