Ο Mahendra Singh Gond κακοποίησε τόσο άσχημα τη μαθήτρια που οι γιατροί έπρεπε να βάλουν στη θέση τους τα όργανά της. Ο δάσκαλος θα είναι το πρώτο άτομο που θα εκτελεστεί μετά την περσινή αλλαγή του νόμου, η οποία εισήγαγε τη θανατική ποινή για τους παιδεραστές.
Ο άντρας απήγαγε το θύμα τον περασμένο Ιούνιο και αφού το βίασε, το παράτησε σε ένα δασάκι να πεθάνει.
Μετά την επίθεση, ο μαθήτρια πέρασε μήνες σε νοσοκομείο του Νέου Δελχί όπου οι γιατροί έπρεπε να βάλουν στη θέση τους τα όργανά της.
Ο Gond βρίσκεται σήμερα στη φυλακή. Επιβεβαιώνοντας τη θανατική του ποινή, οι δικαστές δήλωσαν: “Πρέπει να κάνουμε το καθήκον μας προς αυτούς τους εγκληματίες, ώστε να μην υπάρξουν άλλα τέτοια φρικιαστικά εγκλήματα στο μέλλον.”
“Το περιστατικό αυτό αποκτά μεγαλύτερη σημασία διότι ο δράστης είναι ένας δάσκαλος που υποτίθεται ότι διδάσκει μαθητές του στα μαθήματα ηθικής.”
Μετά από όσα έκανε στο κορίτσι, αυτή ήταν η μόνη τιμωρία που του άξιζε!
-
Σαλαμίνα: Αυτός είναι ο 68χρονος ιερέας που συνελήφθη για ασέλγεια σε 12χρονο
-
Ηλεία: Θρίλερ με την «αυτοκτονία» του 29χρονου στην Κυλλήνη – Η σκηνή θανάτου του δημιούργει ερωτήματα
-
ΕΑΕΕ: Στα 372 εκατ. ευρώ οι αποζημιώσεις των καταστροφών στη Θεσσαλία
-
Προσφορές: Αντίστροφη μέτρηση για συμφωνία με την κυβέρνηση – Τι ζητούν τα σούπερ μάρκετ
-
Μeteo: Βροχές επιπέδου 4 σήμερα -Νέο κύμα κακοκαιρίας με έντονα φαινόμενα
-
Μαγιορκίνης: Έξαρση της πνευμονίας με περίεργα συμπτώματα στην Κίνα, είμαστε σε επιφυλακή
