Γιοβάνοβιτς: «Μας έμεινε πικρή γεύση» [vid]
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Ο Παναθηναϊκός ξεκίνησε πολύ άσχημα το ματς με τη Βιγιαρεάλ, αφού βρέθηκε να χάνει με 3-0, ωστόσο κατάφερε να μειώσει σε 3-2, δίχως όμως κάτι παραπάνω.
Ο Ιβάν Γιοβάνοβιτς μιλώντας μετά το παιχνίδι τόνισε πως του μένει μια πικρή γεύση από το τελικό αποτέλεσμα, ενώ επισήμανε ότι τα ευρωπαϊκά ματς είναι εντελώς διαφορετικά.
Οι δηλώσεις του Ιβάν Γιοβάνοβιτς:
«Στόχος μας ήταν αν θέλαμε να προχωρήσουμε έπρεπε να είμαστε επιθετικοί, να προσπαθήσουμε να κάνουμε παιχνίδι, να δημιουργήσουμε.
Στο α’ ημίχρονο δεν υπήρχαν πολλές φάσεις, ήταν ισορροπημένο παιχνίδι που μέσα από λίγα λάθη δεχθήκαμε δύο γκολ χωρίς να είναι τόσο μεγάλη η διαφορά ανάμεσα στις δύο ομάδες.
Με την είσοδο μας στο β’ ημίχρονο ήρθε και το τρίτο γκολ και μετά ήταν δύσκολο αντιμετωπίσαμε κατάσταση που δεν έχουμε αντιμετωπίσει.
Προσπαθήσαμε μέχρι το τέλος να μπούμε στον αγώνα, το καταφέραμε
Στο β’ ημίχρονο παίχτηκε εξαιρετικό παιχνίδι και από τις 2 και ουσιαστικά μας αφήνει μια πικρή γεύσή αφού ήμασταν ανταγωνιστικοί μέχρι το τέλος. Ήταν ένα εξαιρετικό ποδοσφαιρικά ημίχρονο
Τα ευρωπαϊκά παιχνίδια είναι τελείως διαφορετικά, θέλουμε και τις εμπειρίες. Αντιμετωπίσαμε καλές ομάδες από τα καλά πρωταθλήματα που απαγορεύεται να κάνεις λάθη. Είναι πολύ μεγάλες εμπειρίες. Σε όλα αυτά τα παιχνίδια ήμασταν ανταγωνιστικοί μέχρι το τέλος και αυτό με ικανοποιεί.
Ήταν εξαιρετικό παιχνίδι, η Βιγιαρεάλ είναι πολύ καλή ομάδα. Εμείς μπορούμε να μάθουμε πάρα πολλά και από τις 2 πλευρές. Και από τη διαχείριση του αποτελέσματος και ιδιαίτερα από την προσπάθεια όταν το παιχνίδι εξελίχθηκε άσχημα. Η προσπάθεια μέχρι το τέλος ήταν κάτι που μου δίνει μια αίσθηση ότι είμαστε μια ομάδα που μπορεί ανταγωνιστική σε όλα τα παιχνίδια ανεξαρτήτου το πώς εξελίσσεται το σκορ».
-
Αλμέιδα: “Κρατάμε μόνο τα θετικά στοιχεία” [vid]
-
Λουτσέσκου: «Νικήσαμε την Άιντραχτ που πριν δύο χρόνια είχε πάρει Europa League» [vid]
-
Μαρτίνεθ: «Πολύ κακή βραδιά, συγγνώμη από τον κόσμο» [vid]
-
ΠΑΟ: Αποκλεισμός από το Europa League μετά την ήττα από τη Βιγιαρεάλ [vid]
-
Άιντραχτ – ΠΑΟΚ 1-2: Τεράστιος Δικέφαλος – Σπουδαίο διπλό! [vid]
-
Φράιμπουργκ – Ολυμπιακός 5-0: Εφιαλτική νύχτα για τους ερυθρόλευκους [vid]
Το σχόλιο σας