Αναδιώτης: «Δε θα ήθελα να έχω δύο γονείς ίδιου φύλου»
Ο Νίκος Αναδιώτης ήταν καλεσμένος στην εκπομπή «Γεια σου» και μεταξύ άλλων, τοποθετήθηκε γύρω από το νομοσχέδιο για τα ομόφυλα ζευγάρια και τις σχετικές δηλώσεις του αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου.
Πιο συγκεκριμένα τόνισε πως «δεν συμφωνώ με την τεκνοθεσία των ομόφυλων ζευγαριών. Δεν θα ήθελα να έχω δύο γονείς ίδιου φύλου».
Η παρουσιάστρια Μαρία Μπακοδήμου σχολίασε: «Αν τα παιδιά σου στο σχολείο έχουν ένα συμμαθητή, ο οποίος ανήκει σε οικογένεια που είναι οι γονείς ίδιου φύλου» με τον Νίκο Αναδιώτη να απαντά: «Άλλο αυτό! Σεβόμαστε όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτου ηλικίας, ανεξαρτήτου φύλου, ανεξαρτήτου χρώματος».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Nikolaos Anadiotis (@nikos_anadiotis)
Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Βάζω τον εαυτό μου και σκέφτομαι αν θα μου άρεσε να έχω δυο γονείς που θα ήταν ίδιου φύλου. Δεν θα ένιωθα καλά. Επειδή θα είναι πλέον σαν την μύγα μες στο γάλα, δεν ξέρω πόσο θα μπορεί να το κυκλοφορήσει στην ψυχολογία του».
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
-
Παναγιώταρου – Γιαννόπουλος: Η συνάντηση και η αγκαλιά μπροστά στις κάμερες
-
H Eλένη Φουρέιρα προκαλεί ανατριχίλες κάνοντας pole dancing στο MadWalk 2023
-
Δέσποινα Βανδή: Αφιερώνει πάνω στη πίστα το «Μη Φύγεις» στον Βασίλη Μπισμπίκη
-
Περικλής Κονδυλάτος για τον θάνατο του Τόλη Σκουλαριώτη: Ελπίζω από εκεί που είσαι να με συγχωρέσεις
-
Μαριάννα Τουμασάτου: Εχω γίνει δωρήτρια οργάνων και σώματος το σώμα μου θα πάει στο πανεπιστήμιο
-
Ντέιβιντ Μπέκαμ: Φτιάχνει μια τηλεόραση μόνο με το εσώρουχό του
Γενέθλια με λάμψη για την Νίκα – Δείτε τι έκανε ο Αργυρός μπροστά στους καλεσμένους [vid,pics]
Το σχόλιο σας