Δύο μέρες πριν το 2023 αποτελέσει παρελθόν, το αγωνιστικό τμήμα του ΠΑΟΚ συνεχίζει την προετοιμασία του για την επανέναρξη των αγωνιστικών υποχρεώσεων, που φέρνει την ομάδα του Ραζβάν Λουτσέσκου να υποδέχεται τον ΟΦΗ στην Τούμπα (3/1, 20:00), στο πλαίσιο της 16ης αγωνιστικής του πρωταθλήματος της Super League.
Το Σάββατο (30/12) ήταν ημέρα φυσικής κατάστασης στη Νέα Μεσημβρία. Το πρόγραμμα ξεκίνησε με διάφορες ασκήσεις, με και χωρίς μπάλα, ακολούθησε παιχνίδι κατοχής, ενώ στο υπόλοιπο οι παίκτες χωρίστηκαν σε δύο γκρουπ και δούλεψαν εναλλάξ. Όσο το ένα έκανε ασκήσεις τακτικής με τον προπονητή, το άλλο έπαιζε παιχνίδια 4 VS 4 σε μικρό χώρο και υψηλή ένταση.
Ο Κωνσταντίνος Κουλιεράκης επέστρεψε και προπονήθηκε κανονικά με την ομάδα ξεπερνώντας την ίωση που τον ταλαιπώρησε, ενώ ο Αντρίγια Ζίβκοβιτς ακολούθησε ατομικό πρόγραμμα στο γήπεδο. Παίκτες και τεχνικό επιτελείο, αφού άκουσαν και τις ευχές των Ιβάν και Γιώργου Σαββίδη, ανανέωσαν το ραντεβού τους για την τελευταία προπόνηση του χρόνου για την Κυριακή (31/12) στις 10:30 στη Νέα Μεσημβρία.
-
Ναβάρο: “Έρχομαι σε πολύ μεγάλο σύλλογο”
-
Λούτον – Τσέλσι 2 – 3: Ο περίπατος πήγε να γίνει εφιάλτης
-
Παναθηναϊκός: Ο Αλαφούζος στο Κορωπί, είδε την προπόνηση και μίλησε με τον Τερίμ
-
Τα σκάει ο Σαββίδης ! Αγόρασε 150 στρέμματα στη Θέρμη για να φτιάξει νέο προπονητικό κέντρο στον ΠΑΟΚ
-
Ο Κονσεϊσάο επιβεβαίωσε την αποχώρηση του Φραν Ναβάρο
-
Στα “δίχτυα” της Τσέλσι Έλληνας επιθετικός!
