Λαζόπουλος για ομόφυλα: “Τη μαμά τη λένε Μήτσο, τον μπαμπά τον λένε Κίτσο…”»
Ο Λάκης Λαζόπουλος μίλησε στο podcast του για τον γάμο ομόφυλων ζευγαριών και την τεκνοθεσία. Μεταξύ άλλων ανέφερε: «Σε αυτήν την κανονικότητα, προσπαθούν να πείσουν τους βουλευτές της ΝΔ ότι, αφού δε θα υπάρχει γονέας Α και γονέας Β στα ομόφυλα ζευγάρια θα συνεχίσουν να λένε τα παιδιά “μαμά” και “μπαμπά”…».
«Και το βλέπω το τραγουδάκι, αν υπήρχε επιθεώρηση: Τη μαμά τη λένε Μήτσο, τον μπαμπά τον λένε Κίτσο, τη γιαγιά τη λένε Νίνα, τον παππού μου Ασημίνα. Ο προπάππους μου η Λόλα και η προγιαγιά η Βιόλα. Μνήσθητι μου κύριε και θαυμαστά τα έργα σου»!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Lakis Lazopoulos (@lakislazopoulos_official)
Τα όσα είπε ο Λάκης Λαζόπουλος για την τεκνοθεσία ομοφύλων σχολίασε το πάνελ στην εκπομπή της Κατερίνας Καινούριου, χωρίς να μπορούν να διευκρινίσουν αν ο ηθοποιός είναι υπέρ ή κατά του γάμου ομοφύλων.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
-
Ελλη Κοκκίνου: Έχω πέσει στα πατώματα για έναν έρωτα
-
Άννα Βίσση: Viral στο Tik tok – Ψάχνει στο ψυγείο τα ξημερώματα τι να φάει
-
Τα χρυσά κορίτσια του πόλο διασκέδασαν με Σάκη Ρουβά
-
Eurovision: Έτοιμο το τραγούδι της Ελλάδας με ζουρνά και ελληνικό στίχο – Η “απειλή” από τη Νορβηγία
-
Σταμάτης Γαρδέλης: «Το Άγιον Όρος θα είναι πάντα το ησυχαστήριό μου, ο Θεός μαζί σας»
-
Νταλάρας: «Αν βλέπετε τις κοπελίτσες που είναι ημίγυμνες… αν σας αρέσουν αυτά θα μείνετε με αυτά»
Γενέθλια με λάμψη για την Νίκα – Δείτε τι έκανε ο Αργυρός μπροστά στους καλεσμένους [vid,pics]
Το σχόλιο σας