Αθλητισμός

Επικό ποστάρισμα από Γιαννακόπουλο για το «Μέχρι Τέλους»

Επικό ποστάρισμα από Γιαννακόπουλο για το «Μέχρι Τέλους»
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος μέσω ενός ποσταρίσματος ευχήθηκε χρόνια πολλά στον... Ολυμπιακό!
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος μέσω ενός ποσταρίσματος ευχήθηκε χρόνια πολλά στον... Ολυμπιακό!

Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120

Πέρασαν κιόλας πέντε χρόνια!Ήταν 13 Φεβρουαρίου του 2019 όταν ο Παναθηναϊκός υποδέχθηκε στο ΟΑΚΑ τον Ολυμπιακο για το Κύπελλο Ελλάδας, παίζοντας… ένα ημίχρονο στο οποίο προηγήθηκε 40-25!

Οι Πειραιώτες αποχώρησαν διαμαρτυρόμενοι για τη διαιτησία της αναμέτρησης και η ιστορία… είναι γνωστή!

΄Σήμερα πέντε χρόνια μετά ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, θυμήθηκε το βράδυ εκείνο της 13ης Φεβρουαρίου και ευχήθηκε “Χρόνια Πολλά” στους Πειραιώτες.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments