Επικό ποστάρισμα από Γιαννακόπουλο για το «Μέχρι Τέλους»
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Πέρασαν κιόλας πέντε χρόνια!Ήταν 13 Φεβρουαρίου του 2019 όταν ο Παναθηναϊκός υποδέχθηκε στο ΟΑΚΑ τον Ολυμπιακο για το Κύπελλο Ελλάδας, παίζοντας… ένα ημίχρονο στο οποίο προηγήθηκε 40-25!
Οι Πειραιώτες αποχώρησαν διαμαρτυρόμενοι για τη διαιτησία της αναμέτρησης και η ιστορία… είναι γνωστή!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Dimitris P Giannakopoulos (@dpg7000dpg7000)
΄Σήμερα πέντε χρόνια μετά ο ισχυρός άνδρας της ΚΑΕ, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, θυμήθηκε το βράδυ εκείνο της 13ης Φεβρουαρίου και ευχήθηκε “Χρόνια Πολλά” στους Πειραιώτες.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
-
Ο Ολυμπιακός προετοιμάζεται για το κρίσιμο ευρωπαϊκό παιχνίδι με τη Φερεντσβάρος
-
ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός: Πού θα δείτε τον ημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson
-
Η Φορτούνα Ντίσελντορφ έχει βάλει στο… μάτι τον Τζόλη
-
Επιστρέφει με αυξημένη αυτοπεποίθηση ο Ουίλιαμ Τροστ Εκόνγκ
-
Γιάννης Αντετοκούνμπο: Άσχημη εμφάνιση και ήττα για τους Μπακς
-
ΑΕΚ: Μέσα ο Άμπραμπατ ενόψει Κηφισιάς – Ποιος τέθηκε οριστικά εκτός
Το σχόλιο σας