Αναλυτικά η ανακοίνωση:
«Είναι αδιανόητη, αυθαίρετη, καταχρηστική και ύποπτη η τιμωρία του ΠΑΟΚ με ποινή κεκλεισμένων των θυρών στην πρεμιέρα των πλέι οφ για κροτίδα που σύμφωνα με την έκθεση της αστυνομίας «πυροδοτήθηκε εντός της κερκίδας», κίνηση όχι κολάσιμη με βάση τον νέο νόμο.
Ο παρατηρητής της ΔΕΑΒ αγνόησε και το γράμμα του νόμου, που προβλέπει τιμωρία για ρίψη κροτίδας, αγνόησε ωστόσο και το πνεύμα του νόμου, καθώς σε μια κατάμεστη Τούμπα, σε αγώνα ντέρμπι υψηλής έντασης και με αρνητική για την ομάδα μας εξέλιξη, δεν σημειώθηκε το παραμικρό.
Αντί λοιπόν να ενθαρρύνουμε την άψογη συμπεριφορά και τη συνεργασία των οπαδών, τιμωρούμε κάτι που ούτε ο νόμος προβλέπει, προφανώς για να αποδείξουμε ότι τα αμήχανα μέτρα του Υφυπουργού αθλητισμού δεν ήταν απλά μια υποκριτική τρύπα στο νερό».
-
Η «Messi Mania» επιστρέφει στις Ηνωμένες Πολιτείες
-
Άλλα 500.000 ευρώ αν κατακτήσουν οι «Πράσινοι» το Κύπελλο!
-
ΠΑΟΚ: Έπεσε … καμπάνα από τη ΔΕΑΒ – Μία αγωνιστική κεκλεισμένων των θυρών
-
Πού θα δείτε απόψε την αναμέτρηση Φερεντσβάρος – Ολυμπιακός
-
Μεντιλίμπαρ: «Πρέπει να κάνουμε ένα καλό παιχνίδι και να πάρουμε αυτή τη σημαντική πρόκριση»
-
Μπαρτολομέι Ντραγκόφσκι: O μεγάλος πρωταγωνιστής στην πρόκριση του Παναθηναϊκού
