Αθλητισμός

Μήνυμα του Φατίχ Τερίμ: Τα λέμε στον τελικό! [vid]

Μήνυμα του Φατίχ Τερίμ: Τα λέμε στον τελικό! [vid]
Το μήνυμα του Φατίχ Τερίμ μετά τη σπουδαία πρόκριση του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΟΚ
Το μήνυμα του Φατίχ Τερίμ μετά τη σπουδαία πρόκριση του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΟΚ

Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120

Το μήνυμα του Φατίχ Τερίμ μετά τη σπουδαία πρόκριση του Παναθηναϊκού επί του ΠΑΟΚ.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Panathinaikos FC (@fcpanathinaikos)

Mία μέρα μετά την αναμέτρηση με τον ΠΑΟΚ και την πρόκριση στον τελικό, ο προπονητής του “τριφυλλιού” έστειλε το δικό του μήνυμα στους φίλους των «πρασίνων» για την πρόκριση, καθώς ανέβασε ένα βίντεο με στιγμές από το ματς της Λεωφόρου, γράφοντας: «Πολύ δυνατά, πολύ περήφανοι. Τα λέμε στον τελικό οικογένεια του Παναθηναϊκού».

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments