AEK: Ξανά αποχή από τους παίκτες
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Μια εβδομάδα μετά την πρώτη αποχή, οι «κιτρινόμαυροι» προχώρησαν εκ νέου σε ανάλογη κίνηση. Οι παίκτες είχαν επιστρέψει στις προπονήσεις έπειτα από την καταβολή ενός μισθού από τον Μάκη Αγγελόπουλο, ενώ ακολούθησε κι η νίκη επί του Λαυρίου.
Λίγες ημέρες αργότερα, όμως, η ΑΕΚ βρίσκεται στην ίδια κατάσταση, με τους παίκτες να πηγαίνουν στο κλειστό των Άνω Λιοσίων, αλλά να απέχουν από τις ομαδικές προπονήσεις. Ο λόγος είναι η μη καταβολή ακόμα ενός μισθού. Με τα τωρινά δεδομένα τα πάντα είναι ανοικτά, όσον αφορά στον αγώνα της Κυριακής (21/4) με τον ΠΑΟΚ.
Οι «κιτρινόμαυροι» έχουν ενεργοποιήσει στον ΕΣΑΚΕ παίκτες του εφηβικού τμήματος, έτσι ώστε να συμπληρωθεί αποστολή σε περίπτωση που κάποιοι παίκτες δεν κατέβουν. Να θυμίσουμε ότι σε περίπτωση που μηδενιστεί μια ομάδα, τότε αυτομάτως υποβιβάζεται.
Πηγή: newsbomb.gr
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
-
Κάνααν: Θα ήθελα να μείνω αλλά… [vid]
-
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ: Εκπλήξεις από Μεντιλίμπαρ στην αποστολή με τον ΠΑΟΚ!
-
Αρμάντ Ντουπλάντις: 8 παγκόσμια ρεκόρ σε 4 χρόνια στο επί κοντώ [vid]
-
ΠΑΟΚ: Δυστυχώς επιβεβαιώθηκαν τα δυσάρεστα ενόψει Ολυμπιακού
-
Ξεκαθάρισε για το μέλλον του ο Γκουστάβο Πογέτ!
-
Καταγγελία σε βάρος μπασκετμπολίστα για ενδοοικογενειακή βία
Το σχόλιο σας