Μεντιλίμπαρ: «Θα παλέψουμε για το πρωτάθλημα και το Conference League»
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Ο Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ στις δηλώσεις που έκανε μετά την ολοκλήρωση του παιχνιδιού μοίρασε συγχαρητήρια σε όσους αγωνίστηκαν κόντρα στον Δικέφαλο του Βορρά και τόνισε ότι ο Ολυμπιακός απέδειξε ότι διαθέτει μια εξαιρετική ομάδα και όχι μόνο απλά 11 καλούς παίκτες.
Παράλληλα, αναφέρθηκε στη μάχη του πρωταθλήματος, αλλά και στις αναμετρήσεις που θα ακολουθήσουν με την Άστον Βίλα για τα ημιτελικά του Europa Conference League και τόνισε ότι οι Ερυθρόλευκοι θα παλέψουν και για τους δύο τίτλους.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
«Ήταν ένα δύσκολο παιχνίδι, ένα καλό παιχνίδι, ευτυχώς με το δεύτερο γκολ ηρεμήσαμε, γιατί στα τελευταία λεπτά όλοι είδαμε πως υποφέραμε, μας πίεσαν πολύ.
Το καλό που μένει είναι παρόλο που κάναμε αυτές τις αλλαγές, όλοι όσοι έπαιξαν απέδειξαν ότι είμαστε μία ομάδα και όχι μόνο 11 παίκτες. Συγχαρητήρια σε όλους όσους έπαιξαν. Πριν από τρεις ημέρες παίξαμε ένα παιχνίδι 120 λεπτά. Αν επέλεγα τους ίδιους παίκτες ήξερα ότι δεν θα μπορέσουν να αποδώσουν στο μέγιστο ρυθμό. Γι’ αυτό προτίμησα να βάλω παίκτες που θα μπορούσαν να αποδώσουν και έτσι αποφάσισα να αλλάξω τη μισή ομάδα. Βάλαμε αυτούς που ήταν σε καλύτερη κατάσταση», ανέφερε αρχικά.
Για το γεγονός ότι οι οπαδοί του Ολυμπιακού ζήτησαν μέσω συνθημάτων το πρωτάθλημα και το ευρωπαϊκό: «Φυσικά και το ζητάνε. Αυτό που έχουμε να πούμε είναι ότι θα παλέψουμε για όλα. Έχουμε πρωτάθλημα ακόμη μπροστά μας. 4 παιχνίδια, είναι πολλά, θα παλέψουμε σε όλα. Από τη στιγμή που είμαστε ακόμα ζωντανοί, δεν θα το αφήσουμε έτσι και θα προσπαθήσουμε να τα κερδίσουμε όλα. Θα διεκδικήσουμε όλες τις πιθανότητες και τις ελπίδες μας. Για τον αγώνα με την Αστον Βίλα, δεν πρόκειται να το αφήσουμε, θα το παλέψουμε. θα προσπαθήσουμε πάρα πολύ και δεν θέλουμε να μείνουμε μέχρι εδώ».
-
ΠΑΟΚ: Έντονες διαμαρτυρίες για τη διαιτησία μετά τη λήξη του αγώνα
-
Βαθμολογία σούπερ λιγκ: Δείτε πως έχει διαμορφωθεί μετά την 6η αγωνιστική
-
Ολυμπιακός ΠΑΟΚ: Πήραν το ντέρμπι οι ερυθρόλευκοι [2-1]
-
ΑΡΗΣ ΑΕΚ: Λυτρωτής Άμραμπατ για την Ένωση την κράτησε στην κορυφή! [1-2]
-
Ολυμπιακός ΠΑΟΚ: Αυτή είναι η ενδεκάδα του δικεφάλου
-
Ήττα για τον Τσιτσιπά στον τελικό της Βαρκελώνης: Πήρε εκδίκηση ο Ρουντ
Το σχόλιο σας