Αθλητισμός

Αταμάν: «Αξίζαμε αυτή την πρόκριση»

Αταμάν: «Αξίζαμε αυτή την πρόκριση»
Ο Εργκίν Αταμάν στις δηλώσεις του μετά την πρόκριση του Παναθηναϊκού στο Final-4 αποκάλυψε που... δείχνει τις γροθιές του.
Ο Εργκίν Αταμάν στις δηλώσεις του μετά την πρόκριση του Παναθηναϊκού στο Final-4 αποκάλυψε που... δείχνει τις γροθιές του.

Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120

Ο Παναθηναϊκός επιβλήθηκε της Μακάμπι Τελ Αβίβ με 81-72 στο Game 5, και επιστρέφει σε Final Four μετά από 12 χρόνια, κερδίζοντας την σειρά με τους Ισραηλινούς (3-2).

Ο Εργκίν Αταμάν στις δηλώσεις του μετά την πρόκριση στο Final-4 αποκάλυψε που… δείχνει τις γροθιές του, ενώ τόνισε πως δίκαια η ομάδα του θα βρεθεί στο Βερολίνο (26-29/5).

Αναλυτικά όσα είπε:

«Συγχαρητήρια στη Μακάμπι, σεβασμός, έπαιξε πολύ σκληρά σε αυτή τη σειρά. Είχαμε μία φοβερή χρονιά, αξίζαμε αυτή την πρόκριση. Ήμασταν δεύτεροι στην κανονική περίοδο, χάσαμε το πρώτο ματς, όχι όμως και την αυτοπεποίθησή μας.

Θέλω να δείξω τις γροθιές μου σε όλο τον κόσμο, στον κόσμο που μας υποστήριξε, στους Τούρκους, σε όλη την Ευρώπη τώρα θα είμαστε υποψήφιοι για τον τίτλο στη EuroLeague».

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments