Ο Παναθηναϊκός νίκησε τη Μακάμπι στο ΟΑΚΑ στο πέμπτο παιχνίδι της σειράς των πλέι οφ της Euroleague και επέστρεψε σε Final Four ύστερα από 12 χρόνια.
Η πράσινη ΠΑΕ έδωσε τα συγχαρητήρια της στην πράσινη ΚΑΕ, ενώ και ο Φώτης Ιωαννίδης θέλησε να δώσει τα δικά του συγχαρητήρια από τον προσωπικό του λογαριασμό στο instagram.
-
Ολυμπιακός Άστον Βίλα: Με ένα όνειρο τρελό! Πού θα δείτε το ιστορικό ματς των ερυθρολεύκων
-
Ολυμπιακός μπάσκετ: Αποθέωση στο αεροδρόμιο για τους ερυθρόλευκους [vid]
-
Ολυμπιακός: Φαινόμενο οι ερυθρόλευκοι! Το απίστευτο ρεκόρ στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις
-
Μπαρτζώκας: Είναι απίστευτο αυτό που κάνατε
-
Ρεάλ Μαδρίτης Μπάγερν Μονάχου: Στον τελικό οι μαδριλένοι με απίστευτη ανατροπή! [2-1]
-
Euroleague: Βγήκαν οι ώρες των ημιτελικών-Τότε παίζουν Παναθηναϊκός και Ολυμπιακός
