Επίλογο στην διετή παρουσία του στην ΑΕΚ έβαλε ο Τομ Φαν Βέερτ
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Με ανάρτησή του στα social media ο Τομ Φαν Βέερτ, που ανακοινώθηκε ήδη από τον Ατρόμητο, αποχαιρέτησε την ΑΕΚ.
Τον επίλογο της διετούς παρουσίας του στην ΑΕΚ έβαλε ο Τομ Φαν Βέερτ που εδώ και μερικές ώρες είναι ποδοσφαιριστής του Ατρόμητου.
Μέσω ανάρτησης στα social media ο έμπειρος φορ αποχαιρέτησε την Ένωση με την οποία πανηγύρισε ένα νταμπλ και τόνισε πως ήταν τιμή του που έπαιξε στην ομάδα.
Η ανάρτηση του Φαν Βέερτ:
«Ήταν τιμή μου να παίξω για την ΑΕΚ. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους ανήκουν στην οικογένεια της ΑΕΚ για την άνευ όρων στήριξή τους τα τελευταία δύο χρόνια και εύχομαι στο σύλλογο ό,τι καλύτερο για το μέλλον τους».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Tom van Weert (@tomvanweert)
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
-
Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός AKTOR: Πού θα δείτε το Game 4 των τελικών
-
Παναθηναϊκός: Ζητάει έκτακτα μέτρα και δύο εισαγγελείς στο ΣΕΦ
-
Αποκαλύψεις από τον Όρτα για το μέλλον του! [vid]
-
ΑΕΚ: Ανακοινώθηκε και επίσημα! Στο Μεξικό ο Πινέδα
-
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος «χτύπησε» με νέα ανάρτηση [vid]
-
Τινάζει την μπάνκα η Σπόρτινγκ για Ιωαννίδη! Κατέθεσε νέα πρόταση
Το σχόλιο σας