Βρετανία: Ποιος θα είναι ο επόμενος ηγέτης των Τόρις;
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Η παράταξη των Βρετανών Συντηρητικών επέστρεψε στην αντιπολίτευση έπειτα από 14 χρόνια.
Η συντριπτική ήττα που υπέστη στις εκλογές της 4ης Ιουλίου ήταν η χειρότερη που έχει υποστεί στα χρονικά, μια ήττα που οδηγεί εκ των πραγμάτων το κόμμα σε τροχιά αλλαγών και ανασύνταξης.
Οι Τόρις βρέθηκαν «ξαφνικά», το βράδυ της 4ης Ιουλίου, με περίπου 250 βουλευτές λιγότερους. Είχαν σχεδόν 380 και (απ)έμειναν με 121. Μεταξύ εκείνων που έμειναν εκτός Bουλής ήταν μάλιστα πρώην υπουργοί (ο Τζέικομπ Ρις-Μογκ, ο Γκραντ Σαπς κ.ά.), μια πρώην πρωθυπουργός (η Λιζ Τρας) και μία διεκδικήτρια της κομματικής ηγεσίας και πρωθυπουργίας (η Πένι Μόρντοντ).
Ο πρώην πρωθυπουργός Ρίσι Σούνακ δήλωσε ότι παραιτείται από την κομματική ηγεσία, πράγμα μάλλον αναμενόμενο έπειτα από μια τόσο συντριπτική ήττα.
Ποιος θα τον διαδεχθεί, όμως, στο τιμόνι της Συντηρητικής παράταξης;
Η Κέμι Μπάντενοχ, ο Τομ Τούγκενχατ, ο Τζέιμς Κλέβερλι, η Πρίτι Πατέλ, η Σουέλα Μπρέιβερμαν και ο Ρόμπερτ Τζένρικ παρουσιάζονται ως πιθανοί διεκδικητές της κομματικής ηγεσίας, με ορίζοντα πια τον ερχόμενο Οκτώβριο οπότε πρόκειται να πραγματοποιηθεί το συνέδριο των Συντηρητικών (Conservative Party Conference) στο Μπέρμιγχαμ.
-
Η Ρωσία θα απαντήσει στην ανάπτυξη αμερικανικών πυραύλων στη Γερμανία
-
Άδωνις Γεωργιάδης: Μόνο 11 στους 140 ιδιώτες γιατρούς θέλουν να βοηθήσουν το ΕΣΥ
-
Απολογείται η «Νάνσυ» για το κύκλωμα εκβιαστών: 400 σελίδες απομαγνητοφωνημένες συνομιλιές της συμμορίας
-
Ερωτευμένος ξανά ο Τζώνη Καλημέρης – Αυτή η καλλονή παρουσιάστρια είναι η νέα του σύντροφος
-
ΝΑΤΟ: Αναζητείται (ηγετικός) ρόλος για τη Γερμανία στη σκιά του Ντόναλντ Τραμπ
-
Όμιλος ΑΒΑΞ: Στο πλευρό του MDA Ελλάς για τη νέα Ειδική Μονάδα Νευρομυϊκών Παθήσεων στο «Θριάσιο»
Το σχόλιο σας