Αθλητισμός

“Αστραψε” και “βρόντηξε” ο Γιαννακόπουλος! «Είστε κακοί άνθρωποι»

“Αστραψε” και “βρόντηξε” ο Γιαννακόπουλος! «Είστε κακοί άνθρωποι»
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος τοποθετήθηκε εξ ολοκλήρου για τις δηλώσεις των προέδρων του Ολυμπιακού!
Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος τοποθετήθηκε εξ ολοκλήρου για τις δηλώσεις των προέδρων του Ολυμπιακού!

Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120

Έπειτα από τα απανωτά μηνύματα που ακολούθησαν την παρουσίαση του Σάσα Βενζέκοφ στον Ολυμπιακό και τα όσα ειπώθηκαν από τους Παναγιώτη και Γιώργο Αγγελόπουλο για τον ισχυρό άνδρα της πράσινης ΚΑΕ, ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος ανέβασε ένα στόρι το πρωί της Παρασκευής, στο οποίο κάνει λόγο για «κομπλεξικά και κακά άτομα», χωρίς ονομαστική αναφορά και καταλήγοντας πως «θα φτύσετε το γάλα της μάνας σας».

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη dimitris giannakopoulos (@dpg7000)

Αναλυτικά η ανάρτηση του Δημήτρη Γιαννακόπουλου

«Μόνο αποσπάσματα είχα διαβάσει. Κάθισα όμως και είδα το video που μου στείλανε. Θα πω το εξής: τόσα χρόνια έχοντας ακούσει για τα φατούρα στον Μωραϊτη κάθε μέρα, έχοντας ακούσει για τις δυσκολίες μέσα στο ίδιο το σπίτι για το πως μεγαλώσατε, έλεγα εντάξει ρε παιδιά δεν πειράζει.

Αυτά τα παιδιά στερούνται αγάπης και συνέχεια σας έδινα το χέρι φιλίας. Αλλά τώρα κατάλαβα πως είσαστε κομπλεξικά, κακά, πολύ κακά, με πολύ κακία άνθρωποι με αυτά τα οποία λέτε. Ένα θα σας πω: θα φτύσετε το γάλα της μάνας σας. Τίποτα άλλο».

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments