Φωτιά ξέσπασε σε συρμό του ηλεκτρικού μεταξύ των σταθμών Ειρήνης και Νερατζιώτισσας, σημαίνοντας συναγερμό στην Πυροσβεστική, η οποία έσπευσε στο σημείο και γρήγορα την έθεσε υπό έλεγχο.
Όπως φαίνεται στις φωτογραφίες που εξασφάλισε το Newsbeast, από το τρένο έβγαιναν μαύροι καπνοί.Από τα μεγάφωνα ανακοινώθηκε ότι υπάρχει φωτιά, η οποία, σύμφωνα με πληροφορίες, ξέσπασε στο φορείο του συρμού (σ.σ. στο κάτω μέρος).
Στην άνοδο έχει διακοπεί η κυκλοφορία των συρμών και μάλιστα, επειδή υπάρχει διακοπή ρεύματος, τα βαγόνια άνοιξαν από τους πυροσβέστες με τον ειδικό λοστό.
Οι επιβάτες που βρίσκονται στον συρμό της καθόδου κατέβηκαν και κατευθύνθηκαν με τα πόδια προς τον σταθμό Ειρήνη.
-
Μπήκε χειρουργείο και βγήκε χωρίς σάλπιγγα και ωοθήκη – “Δε θα αποδεχθώ ότι δε θα ξανακούσω κλάμα μωρού”
-
Έστειλαν γλάστρα με φάκελο που είχε ύποπτη σκόνη στον δήμαρχο Περιστερίου
-
Θρήνος στον καλλιτεχνικό χώρο: Εφυγε ο ηθοποιός Γιάννης Μόρτζος
-
Τραμ παρέσυρε ανήλικο με πατίνι στη Νέα Σμύρνη – Μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο
-
Έτσι έκοψαν το επίδομα οικογένειας με 11 παιδιά:«Το σπίτι από τις κουκέτες ήταν σαν το υποβρύχιο Παπανικολής»
-
Σοκ στην Αργολίδα: 17χρονοι λήστεψαν και… ξύρισαν με φαλτσέτα 12χρονο σε σχολείο
