Κόσμος

Ζαχάροβα: Δεν βλέπουμε κανένα νόημα στο διάλογο με την Ουάσινγκτον

Ζαχάροβα: Δεν βλέπουμε κανένα νόημα στο διάλογο με την Ουάσινγκτον
«Δεν βλέπουμε κανένα νόημα στο διάλογο με την Ουάσινγκτον χωρίς σεβασμό των θεμελιωδών συμφερόντων της Ρωσίας. Πρώτα απ' όλα, πρόκειται για το πρόβλημα της επέκτασης του ΝΑΤΟ στον μετασοβιετικό χώρο, το οποίο θέτει απειλές για την κοινή ασφάλεια», δήλωσε η Ζαχάροβα.
«Δεν βλέπουμε κανένα νόημα στο διάλογο με την Ουάσινγκτον χωρίς σεβασμό των θεμελιωδών συμφερόντων της Ρωσίας. Πρώτα απ' όλα, πρόκειται για το πρόβλημα της επέκτασης του ΝΑΤΟ στον μετασοβιετικό χώρο, το οποίο θέτει απειλές για την κοινή ασφάλεια», δήλωσε η Ζαχάροβα.

Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120

ΗΡωσία απέρριψε το ενδεχόμενο πυρηνικών συνομιλιών με τις Ηνωμένες Πολιτείες επικαλούμενη τη στάση της Ουάσινγκτον σχετικά με την επέκταση του ΝΑΤΟ, δήλωσε την Τετάρτη η εκπρόσωπος του ρωσικού υπουργείου Εξωτερικών Μαρία Ζαχάροβα.

«Δεν βλέπουμε κανένα νόημα στο διάλογο με την Ουάσινγκτον χωρίς σεβασμό των θεμελιωδών συμφερόντων της Ρωσίας.

Πρώτα απ’ όλα, πρόκειται για το πρόβλημα της επέκτασης του ΝΑΤΟ στον μετασοβιετικό χώρο, το οποίο θέτει απειλές για την κοινή ασφάλεια», δήλωσε η Ζαχάροβα.

Την Τρίτη, ο εκπρόσωπος του Κρεμλίνου Ντμίτρι Πεσκόφ δήλωσε ότι η Ρωσία δεν θα συζητήσει την υπογραφή μιας νέας συνθήκης με τις Ηνωμένες Πολιτείες για να αντικαταστήσει μια συμφωνία περιορισμού των στρατηγικών πυρηνικών όπλων της κάθε πλευράς που λήγει το 2026, καθώς πρέπει να διευρυνθεί και να επεκταθεί ώστε να καλύπτει και άλλα κράτη.

Γράψτε το σχόλιο σας

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments