Για το «θερμό επεισόδιο» με τον προπονητή της Φενέρμπαχτσε μίλησε ο Γιώργος Μπαρτζώκας, στις δηλώσεις του μετά το τέλος του αγώνα.
«Θα ήθελα να πω κάτι για τη συμπεριφορά του κόουτς. Οτιδήποτε και αν συμβαίνει στη διάρκεια του αγώνα, μπορούμε να δεχθούμε από μία τεχνική ποινή. Όταν πηγαίνω να του δώσω το χέρι μου, είναι απολύτως ασεβές να επιτεθεί σε εμένα. Απλά αυτό για να ξέρουν όλοι» είπε ο κόουτς του Ολυμπιακού.
Για το παιχνίδι και την ήττα με 82-71 είπε: «Ήταν ένα παιχνίδι στο οποίο κάναμε πράγματα που δεν θα έπρεπε. Κάναμε λάθη. Είχαμε μια έλλειψη σκληράδας κυρίως στην άμυνά μας, είναι πρόβλημα αυτό για εμάς. Πρέπει όλοι να καταλάβουν πως πρέπει να παίζουμε κάθε ματς σα να είναι το τελευταίο».
-
Βαθμολογία EuroLeague: Δείτε την κατάταξη και το πρόγραμμα της επόμενης αγωνιστικής
-
ΑΕΚ: Επίσημη δήλωση Ηλιόπουλου με αναφορές και στον Μελισσανίδη
-
Euroleague: Έντονος διάλογος Μπαρτζώκα – Γιασικεβίτσιους μετά το Φενέρ – Ολυμπιακός [vid]
-
Παναθηναϊκός: Η ΠΑΕ ανακοίνωσε ένα ακόμη προνόμιο για όσους βρεθούν γήπεδο με τον Ολυμπιακό
-
Euroleague: Πρεμιέρα σε ρηχά νερά ο Ολυμπιακός και ήττα από την Φενέρμπαχτσε [82-71]
-
ΑΕΚ: Η φιλοσφία του Πελάδο για το ματς στο Αγρίνιο
