Χειραψία Μητσοτάκη με Καραμανλή και Σαμαρά στο Ίδρυμα «Κωνσταντίνος Καραμανλής»
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Παρουσία του Κυριάκου Μητσοτάκη, των πρώην πρωθυπουργών Κώστα Καραμανλή και Αντώνη Σαμαρά, του πρώην Προέδρου της Δημοκρατίας Προκόπη Παυλόπουλου, υπουργών, βουλευτών και στελεχών της Νέας Δημοκρατίας πραγματοποιήθηκε η έναρξη των εργασιών του Διεθνούς Επιστημονικού Συνεδρίου που διοργανώνει το Ίδρυμα «Κωνσταντίνος Γ. Καραμανλής» με θέμα: «1974 – 2024. 50 χρόνια από τη μετάβαση στη Δημοκρατία- η Δημοκρατία στην εποχή μας».
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έφτασε λίγο μετά τις 19:30 το απόγευμα, ευδιάθετος και αντάλλαξε χειραψία με τους δύο πρώην πρωθυπουργούς, στην πρώτη τους δημόσια συνάντηση από τον περασμένο Απρίλιο.
Την έναρξη των εργασιών κήρυξε ο πρώην πρωθυπουργός της Ιταλίας Μάριο Μόντι.
Παρόντες ήταν επίσης οι Μανώλης Κεφαλογιάννης, Χαράλαμπος Αθανασίου, Άννα Καραμανλή, Ευριπίδης Στυλιανίδης, Ασημίνα Σκονδρά, Σταύρος Παπασταύρου, Στέλιος Πέτσας, Γιάννης Τραγάκης, Ιωάννης Βαρβιτσιώτης, Ζωή Ράπτη, Στέλιος Κυμπουρόπουλος, Άδωνις Γεωργιάδης, Γιώργος Βλάχος, Νικήτας Κακλαμάνης, Δημήτρης Βαρτζόπουλος, Χρήστος Σταϊκούρας, Γιώργος Αλογοσκούφης, Σταύρος Καλαφάτης, Κωστής Χατζηδάκης, Βασίλης Κικίλιας και Παύλος Μαρινάκης.
-
«Πυρά» Κασσελάκη σε «87»: Θα πιουν μέχρι τέλους τα πικρά ποτήρια των επιλογών τους
-
Το δίλημμα Σαμαρά και η νέα κρίση στις σχέσεις του με τον Μητσοτάκη
-
Άγρια κόντρα Ανδρουλάκη – Βορίδη: “Το ΠΑΣΟΚ έρχεται με φόρα να λυτρώσει τον λαό” – “Είστε ο πράσινος ΣΥΡΙΖΑ”
-
Νέο αδιέξοδο στην ανάδειξη Συνηγόρου του Πολίτη
-
Άδωνις Γεωργιάδης: Έναρξη της πιλοτικής εφαρμογής του προγράμματος ΟΙΚΟΘΕΝ [pics]
-
Θ. Σκυλακάκης: Δεν είναι δίκαιο οι καταναλωτές να επιδοτούν την παραγωγή πράσινης ενέργειας
Το σχόλιο σας