Σε καλό κλίμα διεξήχθη η δίωρη συνάντηση των υπουργών Εξωτερικών Ελλάδας και Τουρκίας, Γιώργου Γεραπετρίτη και Χακάν Φιντάν.
Όπως τόνισαν και οι δύο, συζήτησαν όλα τα θέματα των ελληνοτουρκικών σχέσεων, με Γεραπετρίτη και Φιντάν να υπογραμμίζουν πως είναι σημαντικό επίτευγμα το θετικό κλίμα ανάμεσα στις δύο πλευρές, παρά το γεγονός ότι οι θέσεις τους παραμένουν σταθερές και οι διαφωνίες εξακολουθούν να υπάρχουν.
“Ακόμη και όταν δεν βρίσκουμε εύκολα λύσεις συζητούμε”
Ο υπουργός Εξωτερικών, Γιώργος Γεραπετρίτης, είπε: «Δεν ισχυρίζομαι ότι μέσω του διαλόγου που έχουμε αναπτύξει λύθηκαν τα προβλήματα, υπήρχαν και δύσκολες στιγμές την προηγούμενη χρονιά, αλλά με δίαυλο επικοινωνίας αποφεύχθηκαν οι κρίσεις».
Ειδικότερα, ο υπουργός Εξωτερικών ανέφερε: «Ακόμη και όταν δεν βρίσκουμε εύκολα λύσεις συζητούμε», τονίζοντας παράλληλα ότι πρέπει να έχουμε «συνείδηση της ανάγκης σε μια περίοδο πολλαπλών κρίσεων και να συνεισφέρουμε στην ειρήνη».
Είχαμε μία «αρχική και ειλικρινή συζήτηση ενός κρίσιμου ζητήματος», σημείωσε ο υπουργός Εξωτερικών.
-
Καύσιμα από τη Νιγηρία παίρνουν BP, Vitol και Trafigura [Oil Price]
-
Διχάζει την ΕΕ η «πράσινη» πυρηνική ενέργεια
-
Κικίλιας: Σύμβαση για μετεωρολογικούς σταθμούς και ραντάρ μετά από 24 χρόνια
-
Διασύνδεση Ελλάδας-Κύπρου: Το 2026 η πόντιση του καλωδίου -Κατασκευάζεται σε Νορβηγία και Ιαπωνία
-
Στα έξι δισ.εκτιμάται το κόστος του Διαδρόμου Υδρογόνου ΝΑ Ευρώπης-Ο χάρτης με τα επιμέρους έργα
-
Γεραπετρίτης: «Συζήτηση δύσκολου Ζητήματος»-Φιντάν:«Δεν Μπορούμε να Περιορίσουμε τα προβλήματα»
