Τα ίχνη του αγνοούνταν από χθες το απόγευμα στο χιονοδρομικό κέντρο, στην Ημαθία. «Όλα είναι καλά», τόνισαν χαρακτηριστικά στην κάμερα του Mega συγγενείς του 23χρονου.
Στις έρευνες μετείχαν 35 πυροσβέστες με 15 οχήματα, καθώς και ειδικό ερπυστριοφόρο όχημα, οι Ορειβατικές Ομάδες της 2ης και 5ης ΕΜΑΚ, διασωστικός σκύλος, ομάδες Σ.μη.Ε.Α., ελικόπτερο του Πυροσβεστικού Σώματος, δυνάμεις της ΕΛ.ΑΣ., εθελοντές και εθελοντικές ομάδες, ενώ επιστρατεύθηκαν θερμικές κάμερες και drones.
Ο νεαρός χιονοδρόμος είχε ανέβει ανήμερα των Φώτων στο Σέλι με την παρέα του και κάποια στιγμή φαίνεται να απομακρύνθηκε, για να εξερευνήσει τις πλαγιές του χιονοδρομικού κέντρου. Την απουσία του διαπίστωσαν το απόγευμα οι φίλοι του, όταν έκλεισε το χιονοδρομικό, οπότε απευθύνθηκαν στους υπεύθυνους του κέντρου και ενημερώθηκαν οι Αρχές. Έκτοτε ξεκίνησαν έρευνες που συνεχίστηκαν όλη τη νύχτα και και σήμερα από το πρωί.
Πηγή: pagenews.gr
-
Σέλι: Αγωνία για τον 23χρονο αγνοούμενο- Συγκλονίζει η θεία του – ”Κάθε δευτερόλεπτο μετράει”
-
Αρχιεπίσκοπος Αλβανίας Αναστάσιος: Νοσηλεύεται για πέμπτη ημέρα στην Εντατική του «Ευαγγελισμού»
-
Σέλι Ημαθίας: Εξακολουθεί να αγνοείται ο χιονοδρόμος – Επιχείρηση για τον εντοπισμό του
-
Τρίκαλα: Ο ιερέας δεν πέταξε τον σταυρό στο ποτάμι, αλλά στο κεφάλι πιστού [vid]
-
Κυριακή Γρίβα: Κόλαφος το βούλευμα για τον 39χρονο δράστη – “Είχε σώας τα φρένας”, βαρύτατες οι κατηγορίες
-
Γυναικοκτονία Ξάνθη: Το τελευταίο μήνυμα της Ευγενίας πριν ξυλοκοπηθεί μέχρι θανάτου
