Τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό του Μετρό στο Μοναστηράκι
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Άγνωστος τηλεφώνησε το μεσημέρι της Κυριακής στα γραφεία ιστοσελίδας και είπε πως «θα εκραγεί βόμβα στο σταθμό Μετρό στο Μοναστηράκι στις 17:38».
«Δεν είναι φάρσα. Στις 17:38 θα εκραγεί βόμβα στο σταθμό μετρό στο Μοναστηράκι» είπε ο άγνωστος.
Το σημείο έχει αποκλειστεί από αστυνομικούς ενώ κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) πραγματοποιεί ελέγχους στους χώρους του σταθμού.
Πηγή: pagenews.gr
-
«Έχω μέσα μου συσσωρευμένη οργή» ισχυρίζεται ο 16χρονος που μαχαίρωσε τον αδελφό του στη Θεσσαλονίκη
-
Διπλό φονικό στους Γόννους Λάρισας: Αυτοκτόνησε ο δράστης που είχε ταμπουρωθεί στην επιχείρησή του
-
Νέοι ισχυροί σεισμοί ανάμεσα σε Σαντορίνη και Αμοργό – Τοποθετήθηκε υποθαλάσσιος σεισμογράφος
-
Χαροπαλεύει ο 23χρονος που τον μαχαίρωσε ο αδερφός του – Στον εισαγγελέα ο 16χρονος
-
Κολούμπο: Το SANTORY ρίχνει φως στο ηφαίστειο της Σαντορίνης – Τι γνωρίζουμε
-
Διπλό φονικό στους Γόννους Λάρισας – Ο δράστης ταμπουρώθηκε στο κατάστημά του, κρατώντας χειροβομβίδα
Το σχόλιο σας