Ελλάδα

Τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό του Μετρό στο Μοναστηράκι

Τηλεφώνημα για βόμβα στο σταθμό του Μετρό στο Μοναστηράκι
«Δεν είναι φάρσα. Στις 17:38 θα εκραγεί βόμβα στο σταθμό μετρό στο Μοναστηράκι» είπε ο άγνωστος.
«Δεν είναι φάρσα. Στις 17:38 θα εκραγεί βόμβα στο σταθμό μετρό στο Μοναστηράκι» είπε ο άγνωστος.

Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120

Άγνωστος τηλεφώνησε το μεσημέρι της Κυριακής στα γραφεία ιστοσελίδας και είπε πως «θα εκραγεί βόμβα στο σταθμό Μετρό στο Μοναστηράκι στις 17:38».

«Δεν είναι φάρσα. Στις 17:38 θα εκραγεί βόμβα στο σταθμό μετρό στο Μοναστηράκι» είπε ο άγνωστος.

Το σημείο έχει αποκλειστεί από αστυνομικούς ενώ κλιμάκιο του Τμήματος Εξουδετέρωσης Εκρηκτικών Μηχανισμών (ΤΕΕΜ) πραγματοποιεί ελέγχους στους χώρους του σταθμού.

Πηγή: pagenews.gr

Γράψτε το σχόλιο σας

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments