Στο ενδεχόμενο ειρηνευτικής συμφωνίας ανάμεσα σε Ουκρανία και Ρωσία αναφέρθηκε ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι, διαμηνύοντας ότι “η Ουκρανία δεν θα δεχθεί οποιεσδήποτε διμερείς συμφωνίες για το μέλλον της που θα επιτευχθούν από την Μόσχα και την Ουάσιγκτον απουσία της“.
Επιπλέον, κάλεσε την Ευρώπη να πάρει θέση στο διαπραγματευτικό τραπέζι για τον τερματισμό του πολέμου.
“Σήμερα είναι σημαντικό να μην πάνε όλα σύμφωνα με το σχέδιο του Πούτιν, στο οποίο θέλει να κάνει τα πάντα για να γίνουν οι διαπραγματεύσεις διμερείς με τις ΗΠΑ“, δήλωσε ο Ζελέσνκι στους δημοσιογράφους.
Ο Ζελένσκι σχολίασε την χθεσινή συνομιλία με τον Ντόναλντ Τραμπ και είπε ότι δεν θεωρεί “το τηλεφώνημα του στον Βλαντίμιρ Πούτιν αντανάκλαση των προτεραιοτήτων της αμερικανικής κυβέρνησης“, αλλά παραδέχθηκε ότι για τον ίδιο αυτό δεν ήταν ευχάριστο.
Πηγή: Pagenews.gr
-
Βουτιά θανάτου στη Χαβάη: 28χρονος αθλητής σκοτώθηκε πέφτοντας από τα 15 μέτρα στη θάλασσα
-
Ο Τραμπ υπογράφει σήμερα το επίμαχο διάταγμα για την επιβολή αμοιβαίων δασμών
-
ΑΕΚ: Αναγκαστική αλλαγή κόντρα στον Ατρόμητο – Ποιος θα παίξει σέντερ φορ
-
Οι πύραυλοι Meteor διχάζουν Ελλάδα και Τουρκία
-
Σέρρες: «Σκότωσα τη γυναίκα μου,θα πάω να κρεμαστώ», είπε ο γυναικοκτόνος στο 100
-
Final 8 Κυπέλλου Ελλάδας: Ποιος έμεινε εκτός εξάδας ξένων για τον Ολυμπιακό
