Σολτς: Η Ουκρανία δεν ευθύνεται για τον πόλεμο – Η ΕΕ κρατάει ανοικτή την πόρτα για να γίνει μέλος της
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Ο Γερμανός καγκελάριος Όλαφ Σολτς υπογράμμισε τη σημασία που έχει το να μείνει ανοικτός ο δρόμος στην ένταξη της Ουκρανίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και απέρριψε δηλώσεις ότι η χώρα ευθύνεται για την εισβολή που υπέστη από τη Ρωσία, σε ραδιοφωνική συνέντευξή του η οποία μεταδόθηκε σήμερα.
Ερωτηθείς αν συμμερίζεται την άποψη του αμερικανού προέδρου Ντόναλντ Τραμπ, που ευθυγραμμίσθηκε με τον Ρώσο πρόεδρο Βλαντίμιρ Πούτιν υποστηρίζοντας ότι η Ουκρανία ευθύνεται για τον πόλεμο, ο Σολτς δήλωσε στο δημόσιο ραδιοσταθμό ARD: «Δεν ευθύνεται. Εμείς στην Ευρώπη επιμένουμε σ’ αυτό».
Για το λόγο αυτό, δήλωσε, η ΕΕ κρατάει ανοικτή την πόρτα για να γίνει η Ουκρανία μέλος της και πρόσθεσε: «η Ουκρανία δεν πρέπει να αντιμετωπίσει εμπόδια στην απόφασή της να είναι ένα δημοκρατικό, κυρίαρχο έθνος στο δρόμο της προς την Ευρώπη».
Για την περίπτωση μιας μελλοντικής ειρηνευτικής διευθέτησης, ο Σολτς τόνισε πως η Ουκρανία πρέπει να έχει έναν ισχυρό στρατό, «για τον οποίο εμείς στην Ευρώπη και οι διεθνείς και υπερατλαντικοί εταίροι μας μοιραζόμαστε την ευθύνη».
-
Τελεσίγραφο του Λευκού Οίκου στο Κίεβο: «Ρίξτε τους τόνους – Υπογράψτε τη συμφωνία» για τα ορυκτά
-
Ο συνασπισμός «κρίσης» της Δύσης μεγαλώνει καθώς ο Τραμπ στρέφεται εναντίον του Ζελένσκι
-
Επίθεση Τραμπ σε Ζελένσκι: Είναι δικτάτορας -Καλύτερα να κινηθεί γρήγορα, αλλιώς δεν θα του απομείνει χώρα
-
Νέους δασμούς 25% ανακοίνωσε ο Ντόναλντ Τραμπ – Κατηγορίες εναντίον της Ευρωπαϊκής Ένωσης
-
Γερμανία: Το ακροδεξιό AfD ίσως ενταχθεί στους «Πατριώτες για την Ευρώπη» μετά τις εκλογές
-
«Ζήτω ο βασιλιάς!», έγραψε ο Τραμπ επειδή κατήργησε τα διόδια στη Ν. Υόρκη-Ο Λευκός Οίκος τού έβαλε… στέμμα
Το σχόλιο σας