Ρούμπιο: Οι ΗΠΑ θα παραμείνουν στο ΝΑΤΟ – «Υστερικές» οι αντιδράσεις περί του αντιθέτου
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Ο Αμερικανός υπουργός Εξωτερικών Μάρκο Ρούμπιο χαρακτήρισε σήμερα «υστερία» τις αντιδράσεις μέρους του Τύπου σχετικά με την ενδεχόμενη αποδέσμευση των ΗΠΑ από την Ευρώπη, τονίζοντας ότι η χώρα του θα «παραμείνει» στο ΝΑΤΟ.
«Ο πρόεδρος Τραμπ έχει δηλώσει ξεκάθαρα ότι στηρίζει το ΝΑΤΟ. Θα παραμείνουμε στο ΝΑΤΟ», υπογράμμισε ο Ρούμπιο κατά την άφιξή του στην έδρα της Συμμαχίας στις Βρυξέλλες.
Παράλληλα ο Αμερικανός υπουργός κατήγγειλε «την υστερία» μέρους του αμερικανικού και του παγκόσμιου Τύπου για το θέμα. Επιβεβαίωσε εξάλλου ότι οι ΗΠΑ αναμένουν όλες οι χώρες μέλη του ΝΑΤΟ να αυξήσουν δραστικά τις στρατιωτικές τους δαπάνες, αφιερώνοντας τουλάχιστον το 5% του ΑΕΠ τους για τον σκοπό αυτό.
Πηγή: pagenews.gr
-
Γιατί ο Τραμπ άφησε τη Ρωσία έξω από τη δασμολογική καταιγίδα
-
Πτώση μετοχών για Nike, Adidas και Puma μετά τους δασμούς Τραμπ
-
Διεθνής κατακραυγή για τους δασμούς Τραμπ – Κλιμακώνεται ο εμπορικός πόλεμος
-
Ο “τυφώνας” Τραμπ πλήττει τα Χρηματιστήρια
-
Αντόνιο Κόστα: «Η ΕΕ πρέπει να είναι αποφασιστική αλλά έξυπνη απέναντι στο μεγάλο λάθος του Τραμπ»
-
Στην Ουγγαρία ο Νετανιάχου, παρά το διεθνές ένταλμα σύλληψης
Το σχόλιο σας