Κωνσταντίνα Σπυροπούλου: Έγινε καθηγήτρια σε Λύκειο της Αργυρούπολης (pics & vid)
Μετά το τέλος της συνεργασίας της με τον Alpha, η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου αποφάσισε να ολοκληρώσει τις σπουδές της στο τμήμα Φιλολογίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών.
Γενέθλια με λάμψη για την Νίκα – Δείτε τι έκανε ο Αργυρός μπροστά στους καλεσμένους [vid,pics]
Για να ολοκληρώσει τη φοίτησή της ξεκίνησε και την πρακτική της και από το πρωί της Τετάρτης διδάσκει στο 3ο ΓΕΛ Αργυρούπολης.
Ωστόσο όπως εκμυστηρεύτηκε μέσω του Instagram της η πρώτη της μέρα ως καθηγήτρια στο σχολείο, στο οποίο θα διδάσκει μερικές ώρες κάθε μέρα δεν ήταν εύκολη.
«Έφαγα τρελή καζούρα σήμερα… Η πρώτη μέρα στο σχολείο πραγματικά ήταν…», είπε σε βίντεο που ανέβασε στα Instagram stories της.
Το σχόλιο σας