Συγκίνηση Άδωνι: Φτωχή αγρότισσα δώρισε ασθενοφόρο στο ΓΝ ΒΕΡΟΙΑΣ
Η ανώνυμη δωρήτρια πρόσφερε ασθενοφόρο για τις ανάγκες του ΕΣΥ – Το ανθρώπινο μήνυμα, οι πιέσεις στη δημόσια υγεία και ο συμβολισμός της πράξης
Η ανώνυμη δωρήτρια πρόσφερε ασθενοφόρο για τις ανάγκες του ΕΣΥ – Το ανθρώπινο μήνυμα, οι πιέσεις στη δημόσια υγεία και ο συμβολισμός της πράξης
O Άδωνις ξεδιπλώνει το σχέδιο για Νεμέα και “κόβει” τη γκρίνια
Το ασθενοφόρο βρίσκεται εδώ και περίπου έξι μήνες σε συνεργείο στην Πάτρα, χωρίς μέχρι σήμερα να έχει επισκευαστεί