Για το εάν μίλησε με τον Ερνέστο Βαλβέρδε πριν έρθει στον Ολυμπιακό: «Ναι, μίλησα με τον Ερνέστο. 1-2 φορές πριν έρθω στον Ολυμπιακό,. Γνωρίζω πολύ καλά ότι τον έχετε πολύ ψηλά στον Ολυμπιακό. Βρέθηκε σε διαφορετικές σεζόν στην ομάδα σας. Τον αγαπάτε πολύ και το βλέπω. Σαν παίκτες βρεθήκαμε στην ίδια ομάδα και κάθε τέλος της σεζόν βγαίνουμε για φαγητό. Εχουμε πολύ καλή σχέση. Μακάρι στο τέλος της σεζόν να έχω πολλές ομοιότητες μαζί του».
Για το τι θα κρίνει τους αγώνες με την Φερεντσβάρος: «Είναι ένας προκριματικός γύρος ανάμεσα δύο πολύ καλές ομάδες που θέλουν και οι δύο να κερδίσουμε. Θέλουν και οι δύο ομάδες να προκριθούν. Για το ποιο θα είναι το κλειδί δεν είναι απλό να το εξηγήσει κάποιος. Πρέπει να παίξεις και να κερδίσεις. Να κάνουμε αυτά που πρέπει και να κερδίσουμε».
-
Ευχάριστα νέα για τον Κώστα Σλούκα και τον Παναθηναϊκό
-
Ο Ολυμπιακός ζήτησε την αναβολή του αγώνα με τον ΠΑΟΚ
-
Επικό ποστάρισμα από Γιαννακόπουλο για το «Μέχρι Τέλους»
-
Ο Ολυμπιακός προετοιμάζεται για το κρίσιμο ευρωπαϊκό παιχνίδι με τη Φερεντσβάρος
-
ΠΑΟΚ – Παναθηναϊκός: Πού θα δείτε τον ημιτελικό του Κυπέλλου Ελλάδας Betsson
-
Επιστρέφει με αυξημένη αυτοπεποίθηση ο Ουίλιαμ Τροστ Εκόνγκ
