Μεντιλίμπαρ για κλήρωση με Μακάμπι: Να παίξουμε καλά και στα δυο ματς
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Το πρώτο σχόλιό του για την κλήρωση του Ολυμπιακού με την Μακάμπι Τελ Αβίβ, έκανε ο προπονητής των Πειραιωτών, Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Olympiacos FC (@olympiacosfc)
Διαβάστε παρακάτω τις δηλώσεις του Βάσκου:
«Δεν γνωρίζω πολύ καλά την ομάδα, ούτε τους παίκτες. Στα προκριματικά δεν θα είναι εύκολα, πρέπει να προσέχουμε πολύ», ήταν το αρχικό του σχόλιο για την κλήρωση.
«Πρέπει να σκεφτόμαστε ότι τα πράγματα έχουν πάει καλά, υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης. Οι αντίπαλοι θα είναι πιο δύσκολοι και μεγάλοι, αλλά πρέπει να βελτιωθούμε τόσο σε ομαδικό, όσο και σε ατομικό επίπεδο. Όλοι είναι σχεδόν έτοιμοι να αντιμετωπίσουν οποιονδήποτε».
Οι φίλοι του Ολυμπιακού στη χθεσινή αναμέτρηση με την Φερεντσβάρος ζήτησαν το ευρωπαϊκό, με τον Βάσκο να σχολιάζει: «Αυτό είναι το κακό. Όταν δεν πηγαίνουν καλά τα πράγματα νομίζουμε ότι είναι όλα μαύρα, όταν κερδίζεις τα θέλεις όλα. Βήμα-βήμα, πρέπει να συγκεντρωθούμε στο ματς του πρωταθλήματος και συνέχεια θα δούμε. Βήμα-βήμα πιστεύω πως θα προχωρήσουμε».
Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο γεγονός ότι το πρώτο ματς είναι στο φαληρικό γήπεδο: «Στη θεωρία είναι κακό. Το δεύτερο παιχνίδι πρέπει να γίνεται στην έδρα σου για να έχεις την ώθηση των φιλάθλων. Για μένα δεν έχει σημασία καμία, θα προσπαθήσουμε να παίξουμε καλά και στις δυο έδρες».
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
-
Παναθηναϊκός: Ευχάριστα νέα για τον Μάγκνουσον!
-
Εθνική Ελλάδας: Sold out το παιχνίδι με την Τσεχία στο ΣΕΦ
-
Cοnference League: Με την Ντιναμό Ζάγκρεμπ ο ΠΑΟΚ στους «16»
-
Uefa Conference League: Στον δρόμο του Ολυμπιακού θα βρεθεί η Μακάμπι Τελ Αβίβ
-
Βαθμολογία Ουέφα: Η Ελλάδα κοντά στη 15η θέση
-
Μεντιλίμπαρ: «Θα ήθελα να αντιμετωπίσουμε τον Άγιαξ»
Το σχόλιο σας