Μεντιλίμπαρ: «Θα ήθελα να αντιμετωπίσουμε τον Άγιαξ»
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Ο Ισπανός τεχνικός του Ολυμπιακού, Χοσέ Λουίς Μεντιλίμπαρ, μετά τη νίκη (1-0) και στην Ουγγαρία επί της Φερεντσβάρος και την πρόκριση των ερυθρόλευκων στην επόμενη φάση του Conference League ήταν απόλυτα ικανοποιημένος, κάτι το οποίο φάνηκε και στις δηλώσεις του με τον έμπειρο προπονητή να σημειώνει στην κάμερα της COSMOTE TV:
Για το αν θα ήθελε να παίζει κάθε εβδομάδα στην Βουδαπέστη:
«Ναι θα μας άρεσε, μας ταιριάζει, δεν θα μας ενοχλούσε καθόλου».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Olympiacos FC (@olympiacosfc)
Πρόκριση με δύο νίκες, πως τα καταφέρατε και απόψε;
«Με δύο διαφορετικούς τρόπους. Στο πρώτο ματς είχαμε περισσότερες ευκαιρίες, σήμερα κάναμε ένα πιο ολοκληρωμένο παιχνίδι και μας έλειπε μόνο ένα δεύτερο γκολ».
Για την τριάδα στο κέντρο που δείχνει να συμπληρώνει ο ένας τον άλλο;
«Δεν νομίζω πως αυτή τη στιγμή υπήρχε παίκτης που δεν μπορούσε να παίξει. Όλοι οι παίκτες είναι καλά και γενικότερα η ομάδα είναι καλά».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Olympiacos FC (@olympiacosfc)
Ποιον πιθανό αντίπαλο θα θέλατε να σας φέρει η κλήρωση;
«Θα ήθελα τον Άγιαξ γιατί μου αρέσει να παίζω κόντρα σε μεγάλους συλλόγους γιατί σε κάνουν να παίζεις καλά. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει ως πιθανός αντίπαλος θα ήθελα έναν μεγάλο αντίπαλο».
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
-
Άσχημα νέα από την FIBA για την ΑΕΚ!
-
Μήνυμα του Φατίχ Τερίμ: Τα λέμε στον τελικό! [vid]
-
«Είσαι στο μυαλό κάτι μαγικό»: Αποθεώθηκαν οι παίκτες μετά το ματς! [vid]
-
Conference League: Οι πιθανοί αντίπαλοι ΠΑΟΚ και Ολυμπιακού
-
Φερεντσβάρος Ολυμπιακός: Στους «16» του Europa Conference League οι ερυθρόλευκοι!
-
Στα “δίχτυα” τουρκικών ομάδων ο Ντάμιαν Σιμάνσκι!
Το σχόλιο σας