Ικανοποιημένος και με σπόντες κατά της ΑΕΚ ο Λουτσέσκου!
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Ο Ραζβάν Λουτσέσκου ήταν πολύ χαρούμενος μετά τη νίκη του ΠΑΟΚ επί της ΑΕΚ που έβαλε… φωτιά στο πρωτάθλημα και στις δηλώσεις του στη NOVA έκανε λόγο για ένα ποδοσφαιρικό σόου ενώ έκανε λόγο για ένα «Σημαντικό αποτέλεσμα απέναντι σε μια ομάδα που τη βοηθούν όλοι».
Όσα είπε ο Λουτσέσκου:
«Ήταν ένα ποδοσφαιρικό σόου στο γήπεδο. Ήταν ένα από τα καλύτερα παιχνίδια αυτής της σεζόν, με πολλές μάχες, ένταση, όμορφες στιγμές, ευκαιρίες, ανατροπές στο σκορ. Δεν τα παρατάμε αυτό και το αποδείξαμε σήμερα. Είμαι ευχαριστημένος σήμερα και γενικότερα από τη σεζόν που διανύουμε, που είναι φανταστική, αλλά και περίπλοκη για εμάς.
Είναι ένα σημαντικό αποτέλεσμα για εμάς, θα ξυπνήσουμε αύριο με μια φρεσκάδα για να συνεχίσουμε τη δουλειά. Ένα αποτέλεσμα απέναντι σε μια καλή ομάδα που όμως βοηθιέται από όλους.
Όταν παίζεις συνεχόμενα παιχνίδια δε γίνεται πάντα να εμφανίζεσαι με τη μέγιστη ενέργεια. Είχαμε την Ευρώπη ανάμεσα στα ματς των playoffs απέναντι σε ομάδες με εμπειρία, ταξίδια, να μην κοιμούνται οι ποδοσφαιριστές στα κρεβάτια τους. Δεν έχουμε την ίδια εμπειρία με άλλες ομάδες που αγωνίζονται συνεχώς στην Ευρώπη όπως η Μπριζ τα τελευταία 20 χρόνια.
Το έχω τονίσει πολλές φορές, αν θέλει κάποιος να μην το ακούσει δεν ξέρω τι να πω».
Για την ένταση στο φινάλε ανέφερε: «Έδωσα το χέρι μου στον Αλμέιδα μετά το τέλος του αγώνα και πήγα στο γραφείο μου να χαλαρώσω. Δεν είδα κάτι. Ίσως να υπήρχε μια ένταση που συμβαίνει συνήθως».
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
-
Βαθμολογία Superleague: «Φωτιά» πήρε το πρωτάθλημα
-
ΠΑΟ ΑΡΗΣ: Ήττα-μαχαιριά για τους Πράσινους [0-1]
-
ΠΑΟΚ ΑΕΚ: Αυτά είναι τα πανό που καθυστέρησαν την έναρξη του ντέρμπι [vid]
-
Μεντιλίμπαρ: Δεν έχω άγχος με την Άστον Βίλα, έχουμε πιθανότητα να παίξουμε σε έναν ευρωπαϊκό τελικό
-
ΠΑΟΚ – ΑΕΚ: Ο δικέφαλος του Βορρά έβαλε φωτιά στο πρωτάθλημα [3-2]
-
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΛΑΜΙΑ: Εύκολη νίκη για τους Ερυθρόλευκους [4-1]
Το σχόλιο σας