«Ξεκινήσαμε μένοντας ξανά πίσω στο σκορ, είμαι πάρα πολύ στενοχωρημένος, ειλικρινά. Δυστυχώς χάσαμε ένα τεράστιο πλεονέκτημα στο πρωτάθλημα», ανέφερε και αποχώρησε.
ΠΑΟ ΑΡΗΣ: Ο Τερίμ αποδοκιμάστηκε έντονα μετά το τέλος του αγώνα!
Notice: Undefined variable: ad_code in /var/www/vhosts/stage.pagenews.gr/httpdocs/wp-content/themes/pagenews_vw/functions.php on line 120
Η νέα ήττα του Παναθηναϊκού στα πλέι οφ της Super League με 1-0 στη Λεωφόρο από τον Άρη έβαλε το Φατίχ Τερίμ στο «στόχαστρο» των οπαδών της ομάδας, με τον Τούρκο προπονητή να αποδοκιμάζεται έντονα.
Ο κόσμος του Παναθηναϊκού ξέσπασε σε αποδοκιμασίες μετά το σφύριγμα της λήξης. Η γιούχα συνεχίστηκε, τη στιγμή που ο Φατίχ Τερίμ επέστρεψε στον αγωνιστικό χώρο, για τις δηλώσεις του στην κάμερα της Cosmote TV.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Panathinaikos FC (@fcpanathinaikos)
Ο Φατίχ Τερίμ δήλωσε απογοητευμένος μετά τη λήξη της αναμέτρησης, με τους οπαδούς που είχαν παραμείνει στην εξέδρα να αποδοκιμάζουν έντονα.
Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
-
Ικανοποιημένος και με σπόντες κατά της ΑΕΚ ο Λουτσέσκου!
-
Βαθμολογία Superleague: «Φωτιά» πήρε το πρωτάθλημα
-
ΠΑΟ ΑΡΗΣ: Ήττα-μαχαιριά για τους Πράσινους [0-1]
-
ΠΑΟΚ ΑΕΚ: Αυτά είναι τα πανό που καθυστέρησαν την έναρξη του ντέρμπι [vid]
-
Μεντιλίμπαρ: Δεν έχω άγχος με την Άστον Βίλα, έχουμε πιθανότητα να παίξουμε σε έναν ευρωπαϊκό τελικό
-
ΠΑΟΚ – ΑΕΚ: Ο δικέφαλος του Βορρά έβαλε φωτιά στο πρωτάθλημα [3-2]
Το σχόλιο σας