Ο Φατίχ Τερίμ δήλωσε απογοητευμένος μετά τη λήξη της αναμέτρησης, με τους οπαδούς που είχαν παραμείνει στην εξέδρα να αποδοκιμάζουν έντονα.
«Ξεκινήσαμε μένοντας ξανά πίσω στο σκορ, είμαι πάρα πολύ στενοχωρημένος, ειλικρινά. Δυστυχώς χάσαμε ένα τεράστιο πλεονέκτημα στο πρωτάθλημα», ανέφερε και αποχώρησε.
-
Ικανοποιημένος και με σπόντες κατά της ΑΕΚ ο Λουτσέσκου!
-
Βαθμολογία Superleague: «Φωτιά» πήρε το πρωτάθλημα
-
ΠΑΟ ΑΡΗΣ: Ήττα-μαχαιριά για τους Πράσινους [0-1]
-
ΠΑΟΚ ΑΕΚ: Αυτά είναι τα πανό που καθυστέρησαν την έναρξη του ντέρμπι [vid]
-
Μεντιλίμπαρ: Δεν έχω άγχος με την Άστον Βίλα, έχουμε πιθανότητα να παίξουμε σε έναν ευρωπαϊκό τελικό
-
ΠΑΟΚ – ΑΕΚ: Ο δικέφαλος του Βορρά έβαλε φωτιά στο πρωτάθλημα [3-2]
