Ο Αργεντίνος εξτρέμ είχε ντυθεί τον Αύγουστο του 2021 στα πράσινα και κατέκτησε δύο κύπελλα Ελλάδας, με το δεύτερο να είναι το φετινό, αλλά τώρα ήρθε η ώρα της αποχώρησης, όπως έκανε γνωστό με ανακοίνωσή της η ΠΑΕ.
«H ΠΑΕ Παναθηναϊκός ανακοινώνει την ολοκλήρωση της συνεργασίας της με τον Σεμπάστιαν Παλάσιος. Ο Αργεντινός εντάχθηκε στο ρόστερ του Τριφυλλιού τον Αύγουστο του 2021 και σε αυτά τα τρία χρόνια βοήθησε την προσπάθεια της ομάδας. Πανηγύρισε δύο Κύπελλα Ελλάδας και κατέγραψε 120 συμμετοχές, 26 γκολ και 9 ασίστ σε όλες τις διοργανώσεις.
«Τούκου», σε ευχαριστούμε για όλα και σου ευχόμαστε καλή επιτυχία στα επόμενα βήματα της καριέρας σου»!
-
Μόνιμος… κάτοικος Πειραιά ο Κωνσταντής Τζολάκης!
-
Άσχημα νέα στον Παναθηναϊκό: “Μπλόκο” ΕΣΑΚΕ στον Γιαννακόπουλο
-
Επίλογο στην διετή παρουσία του στην ΑΕΚ έβαλε ο Τομ Φαν Βέερτ
-
Ολυμπιακός – Παναθηναϊκός AKTOR: Πού θα δείτε το Game 4 των τελικών
-
Παναθηναϊκός: Ζητάει έκτακτα μέτρα και δύο εισαγγελείς στο ΣΕΦ
-
Αποκαλύψεις από τον Όρτα για το μέλλον του! [vid]
